Utmaning

Blev utmanad av Jessica, så här är jag nu ;)

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Mina siffer-tvångstankar. Har ju iofs bättrat mig avsevärt men de finns ändå där.

2. Jag inte nysa som vanligt folk. Ofta blir det någon ramsa innehållande "woooshi, wooooshpoh" motsvarande.

3. Jag tänker mer på vad andra äter än jag själv, inte så att jag själv äter onyttigt utan tvärtom. Folk kommer sluta umgås med mig nu när det vet att jag hela tiden granskar vad de stoppar i sig. ;)

4. Är världens mest fejkade människa. Mår jag dåligt så visar jag det bara för en enda person. Ingen annan. Kanske indikerar. Men aldrig bekräftar. Jag är fejk.

5. Hatar att gå upp tidigt och lägger mig gärna klockan nio om jag får = dagmänniska ;)

6. Är fruktansvärt dålig förlorare. Fruktansvärt.

Och jag utmanar följande sex personer:
Emelie
Emsan
Fialicious
Lilija
Manfred
Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag orkar fan inte! :D

2007-03-08 @ 15:04:49
Postat av: Malou

Jag antar utmaningen... Ska bara fundera ut vilka mina markligaste vanor ar :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback