Sjuksymptom & inköpslista

Tror jag håller på att åka på en förkylning. Kanske influensa. Blä! Vore inte det minsta roligt. Not at all. Är inte på vilo-humör. Har ju miljonerstusentals grejer som jag måste göra. Åh, måste borde inte finnas. Inte borde heller förresten. Fuck it. Jag har, i vilket fall som helst, värk i precis hela kroppen, varenda liten muskel och led som finns. Huvudet är på gränsen till att sprängas. Näsan rinner och nysningar kommer titt som tätt. Mesttätt, faktiskt. Usch!

Smoothien var i alla fall precis lika god som den lät. Och så mätt man blir! På lite frukt och yoghurt. Ska skriva upp mixer på inköpslistan. Kanske en stavis till att börja med. För att inte lägga ribban för högt, menar jag. (INKÖPSLISTA: 1. MIXER) Sådär ja.

Vill jag aktivera tröga tangenter? Nej du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback