Smoothie

Dagen förflöt utan större problem. Men det är så segt att inte ha något att göra, tiden liksom segar sig fram då... Så på så sätt är det ju bättre att ha häcken full - du hinner inte tänka!
Och även nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så att jag kan få göra mig en smoothie till kvällsmat. Hittade en på baksidan av mjölkpaketet som verkar
riktigt god. Testa. Så kan vi jämföra. Jag kör blåbär/hallon alá Willys istället för bara blåbär. Kommer bli super! ;)

Hann träffa Älsko i nästan en halvtimma idag. Rena lyxen. Kommer kännas tomt och ensamt när vi flyttat och jag får sitta alldeles själv i våran enorma lägenhet. Haha. Jag kanske nämnt det förut? Kändes dejavú.

Vill jag bli en webcam-brud? Nej. Jag ska ju dricka smoothie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hörru Karolina vad hände med din träningsblogg egentligen? har du nåt slags uppehåll? ;)

2006-08-08 @ 19:30:16
Postat av: Karolina

Jag ska tala om för dig att jag har inte varit och tränat sedan i juni. Typ. Shame on me. Men att kliva in i en träningssal som uppmäter 50 grader och skutta runt är inte särskilt motiverande. Bättring kommer till hösten! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback