Lista. Igen.

Denna gången lånad av Majan.

  • Vad gör du just nu:  Väntar på film. Och är trött.
  • Vilken var din första konsert: Still waiting.
  • När hånglade du senast: Typ idag. Typ.
  • Är du pinsam på fyllan: Alltid. Utan undantag.
  • Är du blyg: Bland okända människor - definitivt.
  • Roligaste resa: Norwich 2005 :P
  • Vilken tid gick du upp idag: 07:17
  • När kräktes du senast: Var ett tag sedan. Faktiskt.
  • Varför hånglar man: Yummie :P
  • Vilken låt lyssnade du senast på: I want you to want me.
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Ja. På min sida, tillochmed.
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, dessuotm på min sida... ;)
  • Har din pappa glasögon: När han kommer ihåg?
  • Har din mamma glasögon: Ja.
  • Har du glasögon: Nej, fast kass syn...?
  • Vad sa du allra senast, till vem & varför: "Jaaaa, jag kommer." Till The Gang.
  • Bor du i sthlm, gbg eller malmö: Nope, men rätt nära Gbg... Rätt nära...
  • Vem är du mest kär i just nu & varför: Min alldeles egna Andy Candy.
  • Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag: Yes, indeed.
  • Är du homosexuell: På fyllan... haha...
  • Kyss på första dejten: Ja om inte då - när annars? :P
  • Vad tycker du är äckligt: Spott.
  • Vad såg du senast på tv: Christine
  • Vem fick du sms ifrån senast & vad stod det: Emelie: "Jobbar du?" Typ.
  • Har du köpt någonting idag, i så fall vad: Mat, mat, mat
  • Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl: Telefonfobi.
  • Vem ringde dig senast: Emelie. ("Jobbar du?")
  • Lätt att förföra dig: Oftast. Haha.
  • Säg någon som är lätt att förföra: Hmmm.... Pass.
  • Hur svarar du i telefonen:  "aa, hallå det är jag"? Haha.
  • Tycker bäst om varm eller kall oboy: Varm (+grädde+ostmacka)
  • Vad har du för intressen: Girls just wanna have fun :P
  • Vad ska du göra imorgon: Plugga.
  • Vad ska du köpa imorgon: MAAAT!
  • Har du pengar på mobilen: Always.
  • Har du fint hår: Min pappa utan glasögon tycker det....
  • Har någon fint hår: Ja, min syster - Emelie (Och Älsko, hälsar han.)
  • Tycker du om glass: Särskilt Ben & Jerry! :P
  • Vad har du ätit idag: För mycket för att tänka på't.
  • Datorer: Miii looove.
  • Tv-spel: För nördar.
  • Vad ska du göra nu: Se på film.

  • OBS! Detta var ingen lista jag gjorde för att jag hade tråkigt utan mer för att jag ÄLSKAR listor... haha... så nu tjatar de på mig... och har satt på.... TJOOO!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback