List No. 230777

Tre saker jag inte förstår:
- Varför allt onyttigt alltid är godast.
- Varför vissa har det bättre än andra.
- Hur folk funkar... Och är funtade...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid: (sitter i sängen)
- Blå kulspetspenna
- Tom snusdosa
- (Sims 2) Året runt-fodral

Tre saker jag gör just nu:
- Färgar håret
- Är dödligt hungrig
- Undviker att plugga inför tentan imorgon

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa - massor!
- Bli den jag "vill vara".
- Lära mig flytande spanska ;)

Tre saker jag kan göra:
- Prata som en bebis. Till och med Skrållan blir rädd.
- Få dig att skratta :P
- Klanta till i stort sett vadsomhelst.

Tre saker jag inte kan:
- Bete mig som en normal människa.
- Hålla mig ifrån mammas kakburk?
- Äta utan att söla

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Se ovan ;)

Tre favoriträtter:
- Tacos (ikväll så... haha...)
- Köttfärssås och spagetti
- Piiita :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback