All-rapport

Här var det dött. Änna stendött. I know. But here I am :P

Fick precis ett samtal på mobilen.
Jag och konstiga nummer funkar inte riktigt ihop, så jag svarade inte.
Vilket kanske var tur. Eller inte. Det var från Thailand. +66. Thailand.
Jag känner ingen i Thailand. Och kan ingen thailändska...

Och så är jag bakis. Inte jätteilla. Men rättså.
Var Wärdshuset igår. After marknad. Det var väldigt dimmigt där. ;)
Det är mitt eget fel att jag blir så full, eftersom jag har nollkoll.
Jag vet inte längre hur mycket som är lagom. Det är allt eller inget.
Och det värsta är att jag blir alltid jättepinsam. Haha. Och fjortis.
Det är därför jag (nästan) aldrig dricker. Längre.
Men varsågoda, mina vänner, jag bjuder på den.

Träffade Sara oxå. Det var så skönt att se henne. Sig lik. <3
Hon fyllde år igår. Jag komde ihåg att säga grattis. Minsann.
Idag fyller Becca år. Då ska jag oxå komma ihåg att säga grattis.

Nu ska jag vara hemskt nasty och äta frukost. Med Frida. På Valle.
Jag har verkligen helt tappat stinget.
Snart kommer mina 10-15 hårt tjänade kilon vara som bortblåsta.
Och det vill jag ju inte. Verkligen inte.
Jag tar tag i mig själv imorgon. First thing in the morning, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback