Tjaaat

Alltså det här med vad man ska bli av håller på att tear me apart, som dom säger borta i Amerika.
Tankarna finns där under hela dagen. Och sen, sen kommer natten och de forstätter gnaga. Fy fan!
Men nu står förskollärare högt på listan. Eller kanske resesäljare. Eller receptionist av något slag.
Jag vet att jag tjatar, jag är medveten om det. Haha.

Jag är nog ganska enformig av mig. En liten vanemänniska.
Jag förstår inte varför jag envisas med att hela tiden kalla mig själv liten. För så är ju inte fallet (ännu... haha...)
Fast för er som undrar så kommer "lillakarolina" från "en liten människa fångad i en stor kvinnas kropp".
Nu var det sagt.

Så imorgon var det måndag. Vart fan tog helgen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback