Fredagsfunderingar

Fredag. Snart helg. Skönt. Inga särskilda planer. Sådär. 
Vill köpa kläder, evigheter sedan. Kanske inte rätt tid nu? Men nått litet.

Fortfarande vilse i utbildnings-djungeln.
Får man jobb om man utbildar sig till förskolelärare aka dagisfröken?
Eller kanske vill jag jobba med ungdomar som "hamnat snett".
Eller översättardrömmen.
Eller litterär agent som dock ännu inte nått Sverige med full kraft.
En sak är säker: det är vitt skilda saker.

Kom igen nu, kära bloggers - GE MIG TIPS och GODA RÅD!!!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

förskolelärare= svar JAAA! i alla fall åt sthlmstrakten. det är superduperbrist o du får ju hyggligt betalt, ca 24000

Postat av: Karolina

Det ante mig. Jag tror att det är ganska stor brist över hela landet att många är anställda som sk "barnskötare"... Så det kanske vore något?

2007-03-24 @ 13:49:13
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback