Lista

Jag vet. Ni kanske hatar det. Men inte jag ;)

HAR DU:
FOLKÖL I KYLEN: Jag tror faktiskt det. Typ en.
NÅGOT HUSDJUR: Inte som bor hos mig. Annars min lilla bebis Skrållan.
NÅGON FAVORITRÄTT: Grillat är ju aldrig fel. Särskilt inte nu kanske.
NÅGON FLICK/POJKVÄN: The world's greatest!
PUDER PÅ DIG: For once, yeay.
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Halvdana. Orka?
EN LEVANDE TRO: Nej, tack.
GYMKORT: Utgånget?
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Det har väl alla? ;)
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Not that I'm aware of...
NÅGON FAVORITLÅT: Mary Jane Shoes :P
DUSCHAT IDAG: Twice.
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Säkert.
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Inget riktigt. Eller oriktigt.
NÅGRA MVG: Sen gymnasiet.
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Min älsklings-pälskling!
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Absolut.
NÅGOT BEROENDE: Inget allvarligt ;)
FIKAT IDAG: På tok för mycket!
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Not really...
NAGELLACK: Typ halvt. Fult, jag vet.
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Ja. Gud, ja. Och vad jag saknar ER sen!

VEM:
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Ingen jättemycket för tillfället.
STÖR DU DIG PÅ: Väldigt många. Har lätt för sånt. Illa.
GOSAR DU MED: Älsko! :P
LAGAR MAT: Lite får man ju göra själv, eller?
DISKAR: Delad vårdnad med Älsko. Och snart Emil. Yes,

VILKEN:
TIDNING LÄSER DU: Klick! Cosmo.
BUSS ÅKER DU OFTAST: År och dar sen man åkte buss... 587?
FRISYR HAR DU: Allmänt fult och jobbigt halv-dassigt mellan/mörkbrunt?
DAG FYLLER DU ÅR: 17 juli, gettin' closer :P
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Våren! Underbart när allt börjar "leva igen". Vuxet, jag vet.
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Duger by? Säveljung i mitt hjärta.

VAD:
GÖR DU NU: Fyller i denhär listan? Och sjunger. Love is wicked.
VILL DU ARBETA MED: Helt lost! Receptionist? Resebyrå? Hemköp?
ÄR ROLIGAST JUST NU: Umgås.
HAR DU PÅ DIG NU: Svart brottar-linne & Älskos nike-byxor.
HAR DU FÖR SMINK IDAG: Massor! Foundation, puder, eyeliner, ögonskugga, rouge, mascara... Allt du kan tänka dig. Säkert.
ÄGER DU FÖR SKOR: Vet jag knappt själv ;)
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 38 för det mesta.
LÄSER DU FÖR BOK: Anhörig. Okej, men inget direkt fan av Janouch.
SKA DU GÖRA NU: Se film? Crank? Final destination 3?
HUR SKA DIN DRÖMKILLE VARA: Already've got him! Jue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback