Tacos & myspys

Fortfarande lördag. Eller nej, vid närmare eftertanke är det faktiskt söndag nu. Men i alla fall. Jag har inte gått och lagt mig ännu så rent officiellt är det ju fortfarande lördag. Lät nog mer komplicerat än vad det faktiskt är. Haha. Ni är nog vana vid det här laget. Visst?

Kvällen har tillbringats hemma hos kamrat S, även i sällskap av kamrat E. Vi har ätit massor av tacos och bara haft det allmänt myspysigt. Vi har kollat på 3 * halva filmer. Pratat om massor av saker som man precis gått och undrat över. Det är skönt att bara umgås ibland (med någon som man inte brukar umpås med 24 timmar om dygnet! ;))

Nu borde jag väl säga att det är sängen som väntar men på grund av min fuckade dygnsrytmen är det fortfarande mitt på eftermiddagen för mig så den får nog vänta. :)

Jag känner mig glad. För en gångs skull. Även om jag fick stryk i Alafapet. Det var pappa som insisterade på att "Gullull" faktiskt var ett ord. De fick över 50 poäng för det. 50 av MINA poäng. Jag är en OERHÖRT dålig förlorare. Men jag har kommit över det nu. Haha...

Jag går nu. Punkt.

Kommentarer
Postat av: pappa

soteri är det bättre?

2007-01-14 @ 15:15:16
Postat av: Karolina

Haha! Jag visste det. Soteri är ialla fall mer likt ett ord än "gullull". Sådetså. Nästa gång spöar vi er. Det här har bara varit uppvärmning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback