Stolt & Starkare

Jag gjorde det. I fucking did it. Det värsta var promenaden dit (man kan ju inte med att ta bilen de 100 metrarna när man ska dit för att gå ned i vikt...) Men när jag kom innanför dörrarna släppte det. Så hemtrevligt. Och alla var ju faktiskt där för samma sak. Även om en del var närmare målet än andra. (Läs: Jag.) Så nu ska jag anteckna varenda liten sak jag stoppar i mig. Tjohoo. Det kommer bli great! Och gissa om jag kommer pina er med detaljerna? Japp, japp. :)

Sitter och lyssnar på Amandas låt nu. Det här året känner jag på mig att hon kommer vinna. För hon är väldigt känslomässig. Och hon är STARKARE än du. (Fast inte starkare än Skrållan. För det är ingen. Det talade hon vänligen men bestämt om för oss häromdagen.) Och på tal om Skrållan så var hon här och pissade på våran matta idag. För Andreas skulle BARA... Jag saknar Skrållan. Hennes suckande när man inte ligger still. Hennes behov av att sitta i knäet (och därtill hennes omedvetenhet om sina 30 kg!)´och hennes alltid lika lämpliga hundkyssar. MMM! ;) Ja, det var tider.

Nu ska jag örsöka sova i anständig tid. För en gångs skull. Och jag kommer räkna POINTS i sömnen. Tidsoptimering. Wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback