Söndag.

Söndagar brukar inte vara någon bra dag. Vamnligtvis. Men imorse fick jag minsann meddelande av Herr Pappa. "Vad ska ni äta idag?" Ja, vad ska vi äta idag. Det gällde att tänka snabbt (en av mina allra finaste kvalitéer.) Krämig rotgrönsakslåda. "Ja, det är ju gott". Ville de ha middag? Ja. För de hade ingen ström. Så varsågoda. Fast det blev Red Chicken Curry Wok istället. Blev lite lättare så ;) Men det var mysigt och vi slapp fundera över vad vi skulle göra hela långa dagen. Yeay! (Och återigen fick jag stryk i Alfapet. Men det är färdigt med slow-game nu. Haha. Vi har bara värmt upp dem. Haha.) Här har vi min söndag.

Hur var eran?

Kommentarer
Postat av: Emma

låter mysigt. jag åt ute me mamsen o papsen o sen fika vi här hemma

Postat av: Anonym

Men att äta ute är heller aldrig helt fel. I alla fall inte ur disk synpunkt. Tur att det inte är min diskvecka! ;)

2007-01-14 @ 23:12:26
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback