Snö & skolan

Det har inte funnits så mycket tid för att blogga. Särskilt inte nu när jag har två. Och att äta nyttigt och laga mat 8 gånger om dagen tar en väldig massa tid. Det var ursäkterna. Dagens inlägg:

Äntligen har jag fått min snö. Äntligen. Jag älskar snö. Och kom ihåg - jag älskar inte slask och isiga vägbanor. Utan snö. Det vackra vita täcket. Som knastrar under skorna. Och påminner om forna dagar ;) Jag lever i nuet. Yahoo!!

Idag börjar skolan. Officiellt. Rent inofficiellt har den varit precis lika mycket igång  de senaste fjorton dagarna. Och första stoppet är seminarium nästa vecka då det ska disskuteras bok och svaras på frågor. Jag har aldrig varit på seminarium förut. Ännu mindre ett web-baserat. För i Skövde är de minsann såpass egoistiska att de själva står och svävar ut i 2 timmar. Studenterna får inte säga ett knyst. BOOORING! ;)

Jag ska ta en promenad i vinterlandet. Och besöka bibblan. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback