Ridning & Lennart

Jag har mindre läsare nu per dag än vad jag hade när jag inte bloggade alls. Vad händer? Har ni tröttnat på mig? Det är i så fall rätt så förståeligt för jag känner att jag skriver inte om några intressanta eller värt att veta saker. Jag bara skriver.

Fick Knallebladet idag. På sida 2 var det en annons: Gratis ridning.
Jultorp Ranch sökte motionsryttare. Och jag kunde inte låta bli att åtminstone kolla. Jag har inte ridit på säkert tre år. Och jag har nog aldrig varit något vidare (trots egen häst i mer eller mindre 8 år.) Men ändå. Och alla deras hästar verkar helt underbara. Men de tankarna får nog stanna i drömmarnas värld.

Idag kommer Fastighetsskötare Lennart hit och ska kolla på våran ugn och tvättmaskin. Håll tummarna för att han tycker de är precis lika dåliga som jag tycker. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback