Panduro & Fronter

Fick nya Panduro katalogen idag. Och det var underbart. Försökte ju kika lite grann på nätet men där ligger alla föremål bara som slappa sillar. Det är mycket lättare att välja när man blir inspirerad av katalogen! Så jag tror faktiskt att jag ska kunna hitta något nu. Även om skolan börjar snart och jag inte längre behöver sysselsättning. Punkt. Andas.

Och på tal om skolan så har de släppt lös alla sidorna i Fronter nu. Ungefär som kor på grönbete. För det är väldigt rörigt. Haha. Mycket, är ett annat ord. Fick nästan en chock när jag började fylla (den spanska) almanackan med uppgifter. Men eftersom det inte blir så mycket utöver (Läs: Föreläsningar 35h/v) så ska jag nog kunna fixa det här. Min engelska är faktiskt inte helt kass. Heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback