Möte & shopping

Jag tror att jag har misstagit mig. Designen håller inte januari ut. Jag vill bli av med den. Redan nu. Jag ska jobba på det ikväll. Till en god kopp troll-té.

Dagen har spenderats i Göteborg. På au-apir möte. Bland annat. Usa skrämmer mig. Men jag vill så gärna, så gärna, så gärna åka. Det skulle göra mig gott. Jag skulle sakna Älsko galet mycket. Men vi skulle klara det. Vi kommer klara det. I wanna go. Fast det där med att alla som åker går upp i vikt... Inte riktigt på min prio-lista. Men vad tusan - det kanske är värt det? ;)

Dagen har oxå ägnats åt att spendera en alldeles väldig massa cash. Men det gjorde mig gott. Jag behövde spendera. Langa fram kortet. Var det bra så? Ja, tack.  Följande var med mig hem: 1 par träningsbyxor, H&M. 1 st träningstopp, H&M - så jäkla snygg! 1 st uppvärmbar ögonfransböjare, Make up store. 1 st tränings DVD - MTV Pilates (dylikt) 1 st bok - "En shopaholics bekännelser".
 
Min röst är inte in a mood of singing. Men det är hjärtat.
The heart wants what the heart wants. (Intern Desperate slogan - jag är såå inne.)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har läst den boken, den är ganska bra :)

Postat av: Karolina

Vad bra! För jag vill ju inte slänga ut 65 av mina värdefulla kronor på en skitbok! ;)

2007-01-04 @ 12:20:52
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback