Lördag & upprördhet

Me love lördagar. På lördagar är allting bra.

Jag har träningvärk i magen. Magen är inte så farligt som låren eller vaderna. Den används inte i samma utsträckning. Så tack, Pilates. Me love! ;)

Befinner mig i Säveljung. Gör inte särskilt mycket. Kliar mig i huvudet och undrar när min mini baguette är klar. Typ. Intressant inlägg. Eller inte.

Saker som
denna gör mig oerhört arg. Straffet borde vara att de ska väga dubbelt så mycket som de borde. På grund av att någon annan matar dem med saker som de inte kan säga nej till. Saker som de inte förstår att de borde säga nej till. Fy fan vad de svinen borde få lida. Tre år är ingenting. Ge dem tio. Utan villkorligt. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback