Jobbigt

Jag har fastnat i sommar-tankarna. När jag vaknar efter min skönhetssömn på 12 timmar vill jag bara gråta eftersom det är förmiddag (nästintill mitt på dagen) och fortfarande halvdassigt mörkt ute. Jag hatar Sverige. I alla fall vädret. Fy fan.

Så jag är lite deppig just nu. Och har inte orkat klä på mig. Jag vet inte vad jag ska göra. Helt plötsligt har jag för mycket tid. Visst, det finns massor av saker man kan passa på att göra. Men jag har ingen energi. Så nu gnäller jag för det istället.

Fan att allt måste vara så jäkla komplicerat!

Kommentarer
Postat av: Malou

Jag längtar också efter sommaren. Och då är jaändå ett fan av vintern. Men ingen snö=ingen vinter, så låt oss hppas att sommaren komer tidigt i år!

Postat av: Karolina

Ja, mer sommar åt folket. Eller mer snö. Bara inte regn, regn, regn vareviga dag! Snälla´!

2007-01-09 @ 17:04:21
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback