Jag i ett nötskal

Ännu en lista. Även denna lånad av Emsan. Tack.
Jag älskar listor.

-Vilken svordom använder du mest?
Faaan.

-Äger du en iPod?
Jepp, jepp.


-Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka?

-Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Nej. (Nytt motto 0 använd inte sommarskor i december/januari)


-Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
100%% linslus. 100% värdelös fotograf! ;)


-Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Spendera. Inte tänka. Bara köpa.


-Har någon någonsin kallat dig lat?

Dagligen.

-Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
No need.


-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Den här veckan? Nej. Den senaste veckan? Ja. (Måndag idag vettu... haha...)


-Vad åt du till middag?
Pizza (För första gången på två år. Det var delicious.)


-Använder du huvtröjor?
Med dragkedja? Ja.


-Kan du vissla?
Sure can.

-Finaste Svenska dialekten?

Värmländska. Yeay. (Fast mer ball än fin, kanske.)

-Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Inget slår Virvlevinden på fyllan.


-Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Med största sannolikhet.


-Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla? Jag har ett liv utanför tv-soffan. (Mr & Mrs Smith... haha...)


-När flög du senast?
September 2005 (Bulgarien)


-Pratar du några andra språk?
Engelska, spanska, mycket dålig tyska och ännu värre latin.


-Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, för jag kan typ inget.


-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag klurar på det faktiskt.


-Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Riktigt såå gammaldags är jag inte. Det är 2007 det här.


-Vad har du med dig in på bion?
Någon att fråga vad de säger och en cola light.


-Gillar du att flyga flygplan?

Det beror på om de som sitter bredvid dig är en småbarnsfamilj med gnälliga barn...

-Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor? Är det ett personlighetsdrag?


-Gillar du din boendesituation?

Jovars. Aningen dyrt, annars bra.

-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Mini mini mini 8. Gärna massor av mer.


-Äter du frukost dagligen?
Motsvarande. Kombinerad frukost/lunch/middag/kvällsmat om det är riktigt illa.


-Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Är de inte åtminstone fullbokade blir jag tokig.


-Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Det berodde på vem som satt bredvid. ;)


-Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Det du köper hem äter du oftast upp så - Ja.


-Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

När det gäller andra - ja. När det gäller mig själv - om jag okrar ;)

-Tror du på liv på andra planeter?
Fungerande, kommunikerande liv - ja.


-Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Andreas antagligen.

-Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?

Killar är mer okomplicerade. Tjejer kan om de vill. 

-Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var tydligen förutbestämt (tur att jag verkligen blev en tjej då... haha...)


-Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Varför var du tvungen att bli just du?


-Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Är lite chicken faktiskt så jag tror inte det.

-Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jag önskar i alla fall att det vore Sid i Ice Age 2.


-Tycker du om att krama folk?
Ja, kramas är bra.


-Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?
Va? Hos ett förhållande? Hemma hos? I vardagsrummet? Don't know.


-Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Bli oerhört förvånad (eftersom min pojkvän är för lat för att överhuvudtaget hitta på någonting)


-Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Om jag själv får välja? Angelina Jolie. Lika som bär.


-Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Sådär. Ibland dyker det upp saker som hindrarrr. Ibland inte.


-Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

Med tanke på mitt nya liv som vegetarian så... Förmodligen.

-Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vadå om min pappa födde mig? Vilhelm.
 


Kommentarer
Postat av: malou

Yeei, en lista! Jag stjäl och sparar för framtid bruk! :)

Postat av: Karolina

Ännu en list-älskar... haha... yeay! ;)

2007-01-03 @ 20:30:53
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback