Design & blåst

Ny design igen. Jag älskar att sitta och knåpa med det. Det enda som är synd är att mina (so called) Photoshop kunskaper är skrämmande dåliga. Som går att skåda. ;) Men jag tror att det kan ha och göra med våran version oxå. Den är konstig och jag fattar definetly nada. Men jag är rätt nöjd och det blev lite ljusare. Nice, inte sant?

Och nu när jag använde mig av svengelska kom jag och tänka på gårdagens
Ett Herrans Liv. Victoria Silvstedt. Blev riktigt imponerad faktiskt. Jag brukar ofta, väldigt ofta, störa mig på sådana som henne. Men igår kunde jag inte annat än skratta. "Men varför pratar du svengelska egentligen?" "Amen, asså, det är såå convinient". What? Convinient är väl mycket mer avancerat än bekvämt? När jag såg på "Året med Hey Baberiba" och de imiterade henne tyckte jag nästan att de var lite elaka. Inte såhär i efterhand, såklart, för det är exakt sån hon är. Haha. And worst of all - hon vet inte att folk skrattar åt henne. Inte superblåst. Men blåst. Härligt blåst. Vill jag bara tillägga.

Nu väntar sängen och Desperate.
Och min rumpa har väldigt ont.
(Det är en sjukdom jag delar med M. Haha.)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blev mycket sött med den nya designen tycker jag!
Jag vågar inte ens pröva att göra någon egen design... vet inte ens vart jag ska börja. :-D

Jag tittade också på Ett herrans liv igår och tyckte att det var himlans kul! Men jag tror att hon är rätt smart igentligen.. och vet precis hur hon ska spela för att få uppmärksamhet och därmed mer pengar.

Duktiga du som simmat! Jag vill också simma men min träningskompis har ännu mer på uppsatsen kvar att skriva än vad jag har... och jag vill inte gå dit själv :-(

Nej, dags att nana! Ha det så fint!
Kram!

Postat av: Karolina

Tack så mycket! denhär gången blev jag rätt nöjd faktiskt. Behövde lite ljus i mitt liv kände jag! ;) Och jag tycker absolut att du ska försöka dig på din egen design, blir mer personligt då jue!

Jo kanske är det så att hon bara spelar men vissa grejer fick mig verkligen att undra! Haha.

Jag älskar att simma. Det är så avslappnande på något vis. Och jag tycker inte det gör så mycket att gå dit själv, då kan man liksom simma i sin egen takt osv. No problems!

2007-01-10 @ 12:19:28
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback