Bull

Det finns så mycket jag skulle vilja häva ur mig nu. Så mycket saker jag skulle vilja ha sagda. Men det blir inte så, för jag har ingen ork. Ens till det. Så jag skriver ett trevligt och glatt inlägg iställt. Om blommor och bin. ;)

Dagen varit ganska okej. Varit i Säveljung och umgåtts med FamiljenSkrållis är överlycklig för att det är (var!!! *snyft*) snö ute. Hopp, hopp, hopp. På sin mammy, mammy, mammy. Med blöta tassar, tassar, tassar. Fast det torkade ju som tur var. ;)

Kvällen tillbringats med Älsko + Kamrater. Vi har spelat världens mest invecklade och tråkiga spel. Jag fattade ingenting så vi gav upp. Vi spelade i typ 2,5 timmar och det var min tur TVÅ gånger! Det var längesedan jag var så här uttråkad. (Kanske lika längesedan som det var som Syster#1 hade en vit helg. "Emelie, när var din senaste helg då du var heeelt nykter?!" (Damen i fråga skulle snabbt och hetsigt bortföklara sig....) "Du! Det var lääänge...sen..." (Kom på sig själv... haha...)

Imorgon ska vi på kalas. För Amanda. (+Hugo)

Men för att passa på:
Grattis Amanda på 13 årsdagen. (19/1)
Grattis Simon på 16 årsdagen. (19/1)
Grattis Emil på (den obetydliga) 19 årsdagen. (20/1)

För en gångs skull är jag trött. Great!


Kommentarer
Postat av: Tarantina

Skitsnygg blogg!! :)

2007-01-21 @ 01:17:51
Postat av: Karolina

Man tackar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback