Att-köpa-lista

Jag borde göra en "att-köpa-lista". Det värsta är bara att jag tror att den skulle bli väldans lång. Och dyr. Behöver en ny dator, for a starter. Egentligen är det väl inget att tveka på nu när jag ska läsa på distans och allt. Men det är en väldans massa pengar. Väldans.

För att fortsätta listan skulle jag vilja ha något slags pyssel. Behöver något att sysselsätta mig med under dessa mörka och tråkiga tider. Förslag mottages tacksamt.

Och jag kommer låta bli att tänka på alla de vår/sommar kläderna jag vill köpa! Råkade kika i Haléns lite snabbt idag och var tvungen att stänga för jag kunde riktigt höra plånbokens klagande tjut. Dess rop om nåd.

Jag gillar inte att leva som fattig student. Även om jag har en pojkvän som (mer eller mindre iofs) gärna delar med sig av de slantarna han tjänar. Även om. Jag ska bli rik när jag blir stor. Snuskigtjäklarik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback