Svammel

Uppe med tuppen. Fast det är lördag.
Fast tuppen har nog varit upp lite längre. I guess.
Gårdagen gick snabbare än förväntat.
Fast att stå heldag och servera kött var inte min grej.
Fast som en överraskning värker inte benen/fötterna alls.
Jag gillar överraskningar. I alla fall åt det hållet.

Efter jobbet åkte jag hem till Familjen och åt.
Åt en alldeles väldig massa. Att inte räkna P gör mig VILD.
Sen somnade jag vid köksbordet.
För att senare dra mig vidare till hundmadrassen på golvet.
Där blev jag ihjälmobbad och var tydligen på tivoli...
Skrållan gillade i alla fall mitt sällskap. 
Hon tvättade mer än gärna av mig inför natten.
Men vad har man inte sina barn till? ;)

Idag väntar resa. Med Hunden. Ända till Vänersborg.
Är nervös. Alldeles väldigt nervös. Men det löser sig.
Sen ska vi stanna till på Överby och vinka på RB.
Det kommer bli en bra dag. Bara man får tummen ur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback