Lista

Jag och mina listor.
Egentligen är denna en utmaning.
Fast jag
snodde. Illa.

Tio första
Första bästa kompis:
Grannen Linn
Första bil: Volvo 740 EPA ;)
Första kärlek: Du vet hur det var. Alla eller ingen.
Första husdjur: Undulater, gissar jag på.
Första semester: Grekland, 2 års ålder.
Första jobb: Timvikarie inom Vårgårda komun? ;)
Första köpta skiva: Absolute Music XX
Första riktiga kärlek: Andreas Kenneth Mikael Lundh!
Första piercing: Öronen, annars näsan.
Första konsert: Väntar fortfarande ;)

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Malibu
Senaste bilfärd: Vårgårda - Säveljung
Senaste filmen du såg: Kingpin - HUMOR!
Senaste ringda telefonsamtal: Förfest koll.
Senaste bubbelbadet: Borås Badpalats?
Senaste spelade cd: .Egenhändigt gjorda "First cut is the deepest"
Senaste kyss: Älsko
Senaste gången du grät: Typ i går?
Senaste måltiden: Banan. Digestivekex + ost. Nyttigt.


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Not really.
Blivit kär vid första ögonkastet: .Kär är ett rätt slingrigt begrepp.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Förmodligen.
Fått ditt hjärta krossat: Inget allvarligt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Förmodligen.
Haft ett one night stand: Ohhjaa... haha...
Busringt till någon: Det gäller att ha barnasinnet i behåll.


Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat med pang huvudvärk. Trots utekväll med vatten.
2. Duschat. Nogrannt & länge,
3. Klädit på mig.
4. Ätit frukost. Cola Zero & ostsmörgås.
5. Åkt bilen.
6. Pussat på Bebis-hunden.

Tre favoritsaker utan rangordning:
1. Nya lappisen.
2. Mobilen.
3. Dior Show Mascaran.


Fyra personer du kan berätta allt för:

Älsko, familj, vänner. Ni är bäst!


Tre val:

Blått eller rött? Blått. Även jag är tjej. :P
Sommar eller vinter? Sommar!!!
Choklad eller chips? ÅHHH! Blandat = OSLAGBART!


Två saker att göra innan du dör:

Det gäller att inte satsa alltför högt...
1. Resa mig från stolen, laga och äta middag.
2. Påbörja litteratur uppsats. (1500 ord, färdig måndag)


En sak du ångrar:

Vem orkar lägga energi på sånt? Not me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback