Ändrade planer & choklad

Ändrade planer. Det brukar bli så.
Hade tänkt, ja rentav unna, mig själv en långpromenad.
Men vaknar man upp och regnet smattrar utanför så njae...
Det var synd. Jag hade behövt det efter gårdagens frosseri.
Blev mer eller mindre övertalad att följa med till Nyfiket.
Som självklart avslutades på Statoil med choklad.
Och kallt var det. Men såå värt det. Såå gott.

Idag kommer Älsko hem. Äntligen, kanske man säger.
Det är konstigt hur man kan sakna någon på bara ett par dagar.
Så i väntan på det ska jag tvätta och städa.

Trevlig söndag, mina vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

tvättade gjorde jag igår men idag har jag med städat. typisk söndagssyssla

Postat av: Karolina

Typisk söndagssyssla, exakt! ;) En redigt tråkig sådan, men ändå :P

2007-04-23 @ 10:11:13
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback