Svammelblogg

Sitter i skolan och i princip väntar på att lektionen ska börja. Finns inte så mycket annat att göra. Förutom blogga då! Har precis besökt hemsidan med övningar och gamla tentor från kursen som vi läser nu. Blev inte jättepeppad. Undra om man verkligen måste kunna allt det där. Damn.

Har fått cash idag oxå. Underbart, underbart, underbart. De andra tog ju slut igår då Älsko bestämde sig för att köpa ny bil. Och jag som gillade våran gamla pärla. Fast den slirar på kopplingen, tydligen. Det är säkert jag som är den skyldiga. Som vanligt.

Idag kommer syster #3 på besök och sover över. För imorgon ska hon till tandis. Så jag får vara surrogat-mamma och följa med och hålla handen. Hehe. Nej nu går jag. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback