Plugg, plugg, plugg

Och så var det dags att påbörja ännu en ny dag. Hmm. Jag bestämde mig till slut för att skippa dagens enda lektion därför att det helt enkelt tar för lång tid att resa. Det må låta som ett beslut av lathet. Men dét är det inte. Visst kan man tro att "plugga på tåget" låter som en oerhört bra idé. Men det är det inte. Man får helt enkelt ingenting gjort. Därför sparar jag de två timmarna till att plugga här hemma. Plus den tiden som lektionen skulle tagit. Alltså har jag fyra extra timmar att röra mig med. Just idag. För jag kommer förmodligen, med all säkerhet, få ta igen det sen. Och så har jag ju faktiskt sovit bort en del av tiden. Men ändå. Det är ju fredag. ;)

Jag är sugen på att renovera bloggen. Den är så ful och vanlig.
Men tid? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback