Patetisk lördag & vinglas

Jag har precis haft den mest patetiska lördagskvällen på länge. Eller det har känts ganska bra så egentligen. Men jag är tjugo år och borde inte sitta framför datorn en lördagskväll och dricka cola light. Även om jag inte kanske borde supa mig dyngrak så borde jag väl gå ut och träffa folk? Eller? Fast å andra sidan har jag ju precis hittat min förlorade tvillingsjäl. Som jag ska lära spanska. Det kommer blir bra det här! ;)

Denna lördagen har jag spenderat på att städa och greja. Har äntligen fått köpt ytterligare delar till våran hylla. Så nu är akvarium och vinglas på plats. Vi kan bjuda 46 personer på vin samtidigt. Och 6 personer på öl. Lite ojämnt fördelat. Men ändå. Vinglasen är skitfina allilhopa!
Och soffan lyser med sin frånvaro. Jag ska stämma Jysk. Eller jag ska i alla fall ringa dit på måndag och vara jättearg. Och säga att nu får det FAN VARA NOG! 6 veckor är mer än nog. Så ska jag säga.

Och nu ska jag fortsätta surfa runt och känna mig patetisk. So long, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: emelie

JYSK ÄR SKIT.
Jag beställde en säng därifrån, eller de utannonserade på rea, men hade inte sängen hemma. så jag skulle få den efter 7-10 dagar... den kom efter 7 veckor.. och jag skulle få fri hemleverans när den var så sen, men när de kom med sängen hade jag fått fel säng =)

Postat av: Karolina

Det där låter som något jag hört förut! Borde bojkottas! Efter jag fått min soffa, vill säga... ;)

2006-09-17 @ 12:13:40
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Sanna

Hoho! Vi hade likadana lördagskvällar du å jag =) Cola light och nöjessurf, det är trevligt ibland juh - ICKE patetiskt! Ha en trevlig dag!

2006-09-17 @ 16:41:14
URL: http://kontrakt.blogg.se
Postat av: Karolina

Vad skönt att det finns fler av oss. Mer slappning åt världen! ;)

2006-09-18 @ 20:20:53
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback