Lördag fm & partey

Lördag förmiddag. Åh, vad skönt det var att för en gångs skull få sova uuut. Yeay. Jag älskar lördagmorgon. Fast idag var ju inte Älsko hemma så det var lite sådär. Men ändå. Helg. Världens finaste ord. Världens skönaste ord. Särskilt om man inte måste planera helgen efter plugg. Visst skulle jag BEHÖVA men jag MÅSTE INTE. Det är en viss skillnad. En väldigt fin skillnad. ;)

Ikväll blir det party med RB & E. Skönt. Behöver komma ut. Och så är det ju Mörlanda. Bara tanken på själva Mörlanda väcker en del minnen. Inte sagt att jag tänker återuppleva dessa. Absolut inte. Men det var tider det.

Syster#3  tipsade mig precis om videon till Pink - U&UrHand. Och jag är inte sen att se. Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback