Gränser & tv-program

Den där nu-får-det-fan-vara-nog gränsen närmar sig allt mer och mer. Förut idag trodde jag att den var nådd. Men sen gick det över. Jag känner mig överöst med jobbiga uppgifter som jag inte förstår hur jag ska lyckas lösa. Jag har aldrig känt mig såhär dum. Är det verkligen meningen?

Jag vet att det inte är något roligt att läsa. Så jag försöker tänka på något annat.
Har våran lilla favvo-Nellie är på besök. Hon är lite pipigare än vanligt idag. Undra vad detta kan bero på. Fast nu ligger hon och sover. Söt som socker! ;)
Vi har varit i Stora Staden och köpt fiskar till vårat förut så tomma akvarium. Jag fick välja en sort och jag är jättestolt. Det brukar aldrig bli som jag vill. Så jag jublar! ;)

Ska kolla på Du är vad du äter. Jag tror att det är någon ful ovana jag har att dras till program, tidningar och liknande som helt enkelt stör mig. Jag kan inte låta bli. Och jag blir lika irriterad och arg varenda gång. Att jag aldrig lär mig. Konstigt. Sen ska jag yoga. Komma över gapflabbs-tröskeln och slappna av. Way to go.


Kommentarer
Postat av: Fialicious

Jag provade det där med yoga tillsammans med några av ufona (som jag skrivit om i bloggen) och jag hade fullt sjå med att inte garva havt ihjäl mig när de gjorde alla möjliga och omöjliga poser. Dessutom skulle man ju försöka kontrollera sin egen kropp samtidigt. Jösses, full koncentration! :p

Postat av: Karolina

Jag vet det är det som är det´kluriga att komma över den där fniss tröskeln. På min cd ska amn sitta och sjunga i bästa munk stil. Det gick bättre idag än igår af. Så jag hyser goda förhoppningar!

2006-09-28 @ 22:22:25
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback