Fredagkväll

Tell me lies, tell me sweet little lies.
Förövrigt har jag ont om bra musik på min dator.

Fredag kväll. Har ätit världens godaste mat idag. Sojakorv till lunch. Var lite skeptsik men det rockade ju, mycket godare än vanlig! Tack för vego-mat! :) Sen åkte jag hem till B och blev mer eller mindre påpackad pitabröd med sallad. Hennes H är inte dum på att göra kalla såser vettu. Sen blev det potatisgratäng, entrecote (var ju tvungen att äta eftersom det redan fanns hemma. obs. detta är ingen ursäkt. snarare förklaring.) och mega god sallad med örtdressing som B prackat på mig. Hon är en ond människa ;) Fast me like. Hehe. Och jag vill oxå pålysa att det faktiskt gick ett par sju timmar mellan alla dessa måltider. Jag har gjort annat än ätit idag. Pluggat och kollat på street race till exempel. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback