Födelsedag och lovely music

Bloggat två dagar i rad. Inte illa, inte illa! ;)

Idag fyller min Käre Far år. Hela 45. Han är man så det är okej att nämna sådant. Fast han börjar bli gammal. Det märks på ölmagen säger han. Den växer med åren. Haha. Mer motion åt gubb-folket! Jag tänker inte vara gammal när jag är 45. För jag ska minsann göra som Pippi och käka krumelurpiller.
Så idag har jag tillbringar eftermiddagen i Säveljung och käkat ost-smörgåsar istället för kakor, bullar och princess-cake. Gud vad jag är duktig. Och jag saknar min Pärla.

Och på tal om fröken Pärla så har de sökt mig från Pjäsens. Jag har säkert inte nämnt det. Och jag är ovillig att prata om det. Men googla det så förstår ni. Pjäsens Hundhem.

Jag muntrar upp mig med Pink - U & Ur Hand. Så jävla skön låt! Jag älskar Pinkan. Om man får lov att vara sådär vågad. Haha. Hon är minsann inte där för att roa någon annan. För det är minsann du och Handen ikväll. Haha. Det borde bli mitt nya motto. Som lärare S sa: "Sabes contar? Pues... no cuentas conmigo." (Kan du räkna? Nåväl... Räkna inte med mig!)

Jag borde sova men är inte det minsta trött. Skit oxå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback