Dålig bloggare & storhandling

Jag känner mig som världens sämsta bloggare. Fast jag känner andra som är precis lika dåliga. Jag tröstar mig med det. Och det finns ju egentligen ingen regel som säger att man måste blogga minst en gång om dagen. Även om det är roligt att skriva av sig och jag saknar det otroligt mycket! ;)

Idag har jag varit och storhandlat med kamrat RB. Skulle egentligen tagit cykeln fram men så övertalade hon mig att pallra mig till Storstaden med henne istället. Och det är ju inte varje dag. Så jag gjorde världens lista. Haha. Det var skoj. Så nu har jag inhandlat diverse saker som krävs för att påbörja livet som vegetarian. Semi/demivegetarian. Har även fattat beslutet att lyxa till det med kyckling ibland. Det finns faktiskt vegetarianer som gör så, så att ni inte tror att jag hittar på och fejkar. ;)

Och vet ni hur lång tid det tar att laga till en bakpotatis egentligen?
20 trodde jag. Men 50. Jag är ju hungrig nu. Illa.

Kommentarer
Postat av: Jessica

50 minuter för en bakad potatis?!! My god! Jag kör den i kanske 5-10 i mikron :-D Iförsig orkar jag aldrig vänta tills maten blir riktigt riktigt färdig utan äter den lite halvfärdig istället *skrattar*
Man kanske skulle pröva levande föda istället (http://www.living-foods.com/)... då slipper man ju tillalaga maten så mycket.
Lycka till med din vego-diet :-)

Postat av: Karolina

Jag körde den en halvtimma i ugnen och 5 i mikron. Då blev den ok ;) Levandeföda? Själva ordet låter inte jättelockande. Haha. Men jag ska absolut check it out.

2006-09-21 @ 11:02:01
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Emma

man lär sig alltid något nytt! hur går det med studierna då?

2006-09-21 @ 21:20:18
URL: http://emsan.se
Postat av: Karolina

Ja, tydligen! ;) Jo studierna går väl. Fast är tungt som fan. Nivån ligger lite högre än vad de antydde att den skulle. PUST!

2006-09-21 @ 21:23:55
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback