Tidigt & skolprat

Idag känns inte allt lika hopplöst. Jag är dock fortfarande trött med anledning av att jag vart tvungen att sätta klockan på 05:30 imorse för att hinna med tåget 06:40. Tidigt. Jag gillar inte att gå upp tidigt. Dagarna blir så långa då.

Imorgon är det torsdag. Är färdig med min presentation. Äntligen. Och det känns riktigt bra faktiskt. Skolkamrat & tågkompis M har lovat att jag får titta på henne om jag inte vet riktigt vart jag ska titta. Det var väl snällt? Absolut. Och det börjar kännas som om jag lyckas beta av lite av alla de saker som måste göras. Lägg märke till börjar kännas. Men ärlig talat så är det ju en 40 timmars syssla så jag får väl skylla mig själv om jag disponerar tiden dåligt. Precis.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en god kopp té, en påse skorpor (kardemumma - mmm!) och gamla avsnitt av Vänner. Och min Älsko såklart. Han är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback