Svammel & frukost

Jag är en riktigt slapp bloggare. I alla fall åt detta hållet. Jag läser flitigt. Och blir mycket irriterad om någon inte bloggat på över en dag. Jag lever i ett dubbel-budat fantasiland. Mina vänner. Och att jag inte bloggade igår kan jag faktiskt skylla på att batterierna i tangentbordet var slut. Jag gick till affären för att köpa nya. En enda sak gick  jag dit för att köpa. När jag kom hem hade jag handlat en himla massa onödiga saker. Bara massa skit som kostade pengar. Men inga batterier. Men Älsko ryckte ut. Han är fin han. *puss* ;)

Nu väntar skolan alldeles strax. Befinner mig mitt i valet och kvalet om vad jag ska ta mig till med delkurs F. Fonetik fanskap! Det är verkligen en helt annat språk. Nu var jag lustig. Märkte ni det?
Nu väntar frukost. Är sugen på något men vet inte riktigt vad. Hmm... Smoothie kanske. DunderMMM! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback