Plugg, misslyckande och fula saker

Nu har jag varit slarvig. Igen. Men jag kan ju stolt påstå att det faktiskt är tenta-pluggande som tagit upp det mesta av min tid. Känns ok nu. Har en del att repetera. Men ändå. Imorgon smäller det och det ska bli så SKÖNT att få det gjort. Även om jag klarar det eller inte! Det var mer lögn än sanning, men det lät bra.

Och jag har en sak som stör mig. Väldigt mycket. Kopierar man något från någon, så säger man det. Man kan länka. Eller i alla fall nämna det. Man behöver inte ta åt sig hela äran själv. För det är jävligt fult. Seså. Nu har jag fått sagt det oxå.

Ikväll ska jag:
1. Plugga
2. Kolla på Idol
3. Äta (kinamat?)
4. Kramas på min älskling

Skärpning med maten går åt helvete. För jag vet inte vad jag ska äta. Vad som är nyttigt. Förut hade jag stenkoll. Men nu är det mer; njae, det är nog inte så farligt. Fast det är farligt och deep inside vet jag det. Jag ska leta recept i helgen. Och sen ska jag hålla mig till det. Ja, nu betsämmer vi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback