Omvänd bloggning, comentario & vuxenpoäng

Nu är mitt bloggande helt omvänt. Jag skriver rätt bra. Men är värde på att läsa. Värde var väl att ta i kanske, men mindre bra i alla fall.

Och skrivit är precis vad jag har gjort halva morgonen. En "comentario" på en text om växthuseffekten typ. Den var rätt full av bullshit. Jag har inte hunnit orka bry mig ännu. Men tänka sig. Alfabetet har tagit slut när man gett namn åt alla orkaner. Så nu har de börjat på det grekiska. Och Arktis kommer smälta bort innan år 2060. Det blir en väldig massa vatten, skrev jag. Haha. Hoppas han inte läser min blogg och att han gillar den! ;) (OBS! Comentarion.)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig redo för min presentation som ska äga rum 15:15. Sen ska jag åka hem och åka på Tupperware-party hos min kusin. Vuxenpoäng. Jag kanske till och med köper något. Ännu mer vuxenpoäng. Yeay! ;)

Kommentarer
Postat av: malou

Var på tupperware-party hemma hos en kompis för några månader sedan. Jag kände mig redo för pension ;D

Postat av: Karolina

MALOU - Men Tupperware är ju fantastiskt! ;) Shoppat slut på hela månadens budget. Men vad gör det?! ;)

2006-10-26 @ 21:04:08
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback