Mycket

Jág har för mycket att skriva. Så mycket jag skulle vilja berätta. Inlägget skulle bli flera kilometer långt. Så jag sammanfattar:

Lördag = inflyttnings/förfest. Slutet var det absolut underligaste. Finns inte någon som inte knockas av tequila, varje sig det är silver eller guld. Och för en gångs skull, var det inte jag. Men det var trevligt överla´g. Om än i sjukaste laget stundtals. ;)

Söndag = modellande. Det var
följande företag som stod för plåtning och make-up. Bilderna fick man köpa själv till ett allt annat än billigt pris. Man var inte tvungen, självkart inte, men jag tyckte absolut att det var värt det! ;) Dessvärre är min dator från stenåldern och klarar inte av denna ny teknik som digitala-bilder. Men det kommer. Det kommer. Det bästa var när Syster #1 kom hem till mig på morgonen och deklarerade att hon minsann fortfarande var full och alltid hade undrat hur man kunde lyckas med det! (Återigen - tequila!) Hon hade lerig byxor och trollhår med bark i... Men vad gjorde väl det? Haha.

Jag borde plugga. Men man behöver faktiskt en paus ibland. Eller två. Eller sju. Eller en timmes lång. Haha. I'll be back. Trust me.

Kommentarer
Postat av: malou

Aah, tequila. Ondskans dryck. God, dock!

Postat av: Karolina

MALOU: Kan tyvärr inte hålla med dig där.. "Tequila - smaken du aldrig minns" Haha.

2006-10-16 @ 21:50:39
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback