Lördagkväll & överraskning

Det här är min ultimata blogg-tid. Lördag kväll. I reklam-pausen på Sing a long, Extra extra eller Hus i helvete. Vilket jävla liv. Jag hade tänkt ha ett annat liv idag. Men det bestämde sig för att bli försenat och börjar snart. Tror jag. RB och E kommer hit och vi ska blanda groggar som aldrig förr. Och jag som egenligen är sjuk. Friskare. Men ändå lite sjuk. Ingen feber. Men hängig och less. Suck.

Imorgon väntar överraskning för Älsko. Det var ju min tur denna helgen. Tycker jag har lyckats riktigt bra. Faktiskt. Syster#1 och Pojkvän ska följa med. Så imorgon måste jag vara ännu snäppet piggare. Friskare. Osjukare. Hmm.

Och glöm inte ställa om klockan. En hel timme extra. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad var det för överraskning då?

Postat av: Karolina

Tog med honom på en hel dag till Stadsparksbadet i Borås.. Tihi ;)

2006-10-30 @ 11:22:15
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback