List

Ni vet att jag är en sucker för listor.
Men denna är lite annorlunda. Yeay!
Hittad på
följande blogg.


A is for age: 20
B is for booze of choice: Tequila! ;)
C is for career: På väg. Under bearbetning.
D is for your dad’s name: Birger
E is for essential items to bring to a party: Du, dina jag & Irene
F is for favourite song at the moment: Nelly Furtado - Afraid
G is for favourite game: Europa-spelet. Simpelt och bra.
H is for home town: Town? Möjligen Village? Säveljung/Fly! ;)
I is for instruments you play: Block och tvärflöjt, piano. Tror jag iaf!
J is for jam or jelly you like: Hallon <3
K is for kids: Barn är krävande.
L is for living arrangements: Eget place ;)
M is for mother’s name: Elisabeth (Den III)
O is for overnight hospital stays: 1 veckolång vistelse för hals... böld...
P is for phobias: Ingen direkt. Snarare mängder av små-fobier.
Q is for quotes you like: Det är bättre att ångra saker du gjort än saker du aldrig gjorde
R is for relationship that lasted the longest: Nuvarande. Snart 3 år baby! ;)
S is for sartorial style: Vad?
T is for time you wake up: Idag; 10:30
U is for underwear: Hipsters <3
V is for vegetables you love: Morötter! :P
W is for weekend plans: Lugnt. Tjejkväll mañana.
X is for x-rays you’ve had: Räknas tänderna? Sf massor. Och knäna.
Y is for yummy food you make: Lagar bara bra mat! ;)
Z is for zodiac sign:  Kräfta
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Frivilliga.
Ä är för älsklingstrend: Mystrenden ;)
Ö är för en önskan just nu: Att jag ska vakna upp en dag och känna; Det här är min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback