Kragtagande x 2

Jag vet att jag borde ägna mig åt viktigare saker. Men det är mycket roligare att blogga än att plugga. Ganska logiskt. Men jag ska alldeles strax ta mig i kragen och ta på mig kläder och bege mig till Biblioteket. Vårgårdas stolthet. Haha, kanske inte. Men ändå.

Jag är ganska nöjd med att min skärpning-med-maten-måndag höll sig hela dagen ut. Och jag ska absolut göra mitt bästa för att lyckas även denna dag. Det känns bra nu och jag tror att jag (återigen) är redo. På riktigt. Frågan är bara vad jag ska äta till middag idag. Vet vad jag ska laga till Älsko. Men jag? Kanske fiskpinnar och hemlagat mos? Jag får fundera.

Over n' out

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du! Nu är jag tillbaka i bloggosfären igen. Har internet hemma. Hur mår du? Har saknat din blogg!!!

Postat av: Karolina

Skönt att ha dig tillbaka! Blir inte som vanligt om man inte dagligen får läsa din blogg! ;) med mig är allt som vanligt. Och det var trevligt att höra att du saknat mig! :P

2006-10-06 @ 14:24:38
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback