Klagomål, prestationsångest & filmkväll

Gud vad skönt att ha tentan ur världen! Den gick väl kanske inte helt hundra bra. Men det var min första tenta någonsin så jag är nöjd. Och läraren kan faktiskt ifrågasättas. Vad vill hon? Vad håller hon på med? Förstår hon ens själv vad det är hon vill att vi ska skriva? Klagomålen ska fram. Jag tar dem här på bloggen, jag. ;)

Jag får prestationsångest när alla bloggar om sina vackra, välfyllda och total matchande hem. Jag tycker att vi har det fint här hemma, men det är ju långt ifrån allt det där. Ingen soffa. Än så länge. Inga tavlor. Eller ljuslyktor. Eller små matchande prydnadssaker i fönstren. Än så länge. Jag tröstar mig med att jag faktiskt inte bott hemifrån lite mer än en månad och att sådant tar tid. Jag och mina ursäkter. Visst?

Ikväll väntar, i vart fall som helst, bio. Click. Nybliven studiekamrat M påstod att det var en bra film som man lipar till  någonstans i mitten. Ska bli intressant. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

men du, man kan inte ha ett perfekt hem bara så där. mitt är långt i från snyggt men man får ju göra det bästa av situationen liksom!

Postat av: Karolina

Men jag har ju haft två månader snart. Och att soff-jävlen aldrig vill komma gör ju inte saken bättre direkt! Men jag får ta igen allt det där snart. ;)

2006-10-08 @ 10:35:18
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback