Huvudvärk & tjejkväll

Huvudvärk är verkligen inte min grej. Dessvärre tror Huvudvärken (med stort H) det. Han gör mig ofta sällskap. Kommer oanmäld. Knackar på. Och stannar en bra stund. Tills jag tar hjälp av min vän Ibu, han slänger ut Herr Huvudvärk. Han är alldeles fantastik. Jag vet dock att´han påverkar delar av min kropp på ett negativt sätt. Det är det som är haken. Han leker med min lever. Ajaj.

Om en liten liten stund kommer Väninnorna S, E och N hit. Det blir mat och Idol skulle jag gissa. Och kanske ett par sju glas vin. Eller cider. Yummy. Behövs. Och det är ju helg - wohoo! ;) Helgen i övrigt kommer bli lugn. Om inget oväntat sker. Imorgon kommer Älskos pappa och halvbror hit. Får visa upp flaten (obs! eng.). Och nu har jag fixat batteries så inom kort tänker jag genomföra en uppvisning av den, även för er.

Känner mig långrandig.
Och nu kom S. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback