Hundtårta

Det enda vettiga som jag har gjort idag är bakat en hundtårta. Och hur vettigt är nu det? Men den var väldigt god. Tydligen. Jag smakade inte själv. Men vovvarna åt. Inte minst födelsedags-hunden. Ni får tycka att det är löjligt om ni vill. Men jag tycker att det är födelsedag som födelsedag och det är väl klart att det ska firas?! ;) Och hon fick en fin fin boll av sin mormor. Rosa med en glad gubbe. Uppskattad.

Jag tycker att mitt bloggande har börjat gå lite överstyr. Det är liksom ingen intressant blogg längre. Antingen gnäller jag eller så skriver jag saker som inte har någonsomhelst betydelse. Jag skulle vilja vara djup och tycka så jävla mycket. Men nej. Jag är ytlig som få och skriver om hundtårtor istället.

Inspirera mig. Dear bloggers, help me.

Kommentarer
Postat av: malou

Tyvärr tänker jag späda på ytligheten och fråga vad en hundtårta innehåller..? :)

Postat av: Karolina

MALOU - Haha. Min hundtårta innehöll följande: 4 st formfranska. (botten) 1 lager burkmat, kyckling/kalkon. 4 st formfranska. 1 lager hundmat, burkmat oxkött/lever. 4 st formfranska. 1 lager skivbarleverpastej. 1 lager vispgrädde. Valfri dekoration.

Yeay! ;)

2006-10-31 @ 13:06:50
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: malou

Låter smaskens. Ska göra en till min hund, tror jag :)

2006-10-31 @ 16:24:59
URL: http://lollodi.blogspot.com
Postat av: Karolina

Ja fast bara när han fyller år annars kommer han bli en tjockis-hund! ;)

2006-10-31 @ 17:31:47
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback