Delade känslor & inte helt fel

Jag vet inte riktigt hur jag ska tycka, känna eller bete mig. Westlife har tagit saken i egna händer och gjort en cover på Bette Midlers fantastiska The rose. Det är få låtar som betyder så mycket. Jag tål inte covers på sådana låtar. Nono. Så jag tänker vara den konservativaste av alla och hålla mig till originalet. Blandat med Sandi Thom - I wish I was a punkrocker. Såklart. Musik är mitt liv. Men jag kan absolut inte sjunga.

I övrigt:
Var skönt att få sova ut, sova länge. Mmm. Och att vakna upp ordentlig till America's funniest homevideos är aldrig helt fel. Tjejkvällen igår var lyckad och bra. Det var mysigt. Skönt att bara slappa ibland. Inte känna några måsten. Och att få beröm för en fin lägenhet är ju aldrig helt fel! ;) Mycket som inte är helt fel idag, märker jag. Härligt, brukar vara precis tvärtom annars.

Har tvingat Älsko att hitta på något roligt som vi kan göra i helgen. Mina förhoppningar är inte särskilt höga. Det blir bäst så. Förmodligen blir det på sin höjd någon B-film på tv:n. Jag skulle vilja shoppa. Köpa massa nya kläder, smink och andra onödiga ting. Pleasure.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi jaa då får jag väl göra det då *skrattar*
Förresten tror jag att jag såg dig på Ica för ett tag sedan när jag var hemma... förra veckan tror jag det var. I typ onsdags.

Postat av: Karolina

JESSICA: Gör det! ;)Jag såg dig med men jag hoppades att du lyckades missa mig eftersom jag var sliten som aldrig förr!

2006-10-22 @ 12:46:15
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Jessica

*ler* Det tänkte jag inte på. Men nu vet jag vem du är i allafall.. och jag känner visst igen dig sen skolan.
Ha en fin dag!

2006-10-22 @ 13:45:05
URL: http://viktig-jessica.blogspot.com
Postat av: Karolina

JESSICA - Det var ganska oundvikligt, men vad bra då! ;) Och visst är det väl så att man kanske ite vet namnet på alla men man känner definitivt igen dem när man ser dem. Dt är en liten By! ;)

2006-10-23 @ 13:33:00
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback