Snö & bad

Jag älskar snö. Hela Byn liger pudervit vacker. Låg pudervit vacker. Det allra bästa var imorse när den ännu var oförtsörd, inga fot - eller bilspår. Och absolut inget slask. Bara helt vit och till synes mjukt som bomull. Mysfaktor 850 ;) Nu börjar det dana lite och Sveriges kukväder har börjat göra sig påmint. Men ändå. Och jag behöver nya vinterpjucks! :P

Nu ska jag tappa upp ett nice hot bath. För något annat har jag faktiskt inte som jag måste göra. Förutom dricka té och kolla på Bonde 20:00. Haha. Det är jag värd! ;)


Kommentarer
Postat av: Igor Videla

Hej!
Läste att du ville ha hjälp/information ang klyftorna i Latinamerika. Jag har en del hemsidor som kan hjälpa dig.
Säg till om du är intresserad!
/igor

2006-11-03 @ 10:35:37
Postat av: Karolina

IGOR - Wohoo! Vi ska prata om Columbias gatubarn istället. Några sidor om det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback