Den dåligt mående svikaren

Jag känner mig som en svikare. Som en riktigt svikare.

Att det skulle vara såhär svårt, tung och tidskrävandeatt läsa spanska hade jag aldrig kunnat ana. Just nu vill jag bara spy. Ligga i fosterställning i min säng. Att världen stannar upp för en stund. Det hade varit skönt. Och jag skulle behöva det. Men det är bara en månad kvar nu, intalar jag mig. En månad. 6 tentor. 2 muntliga presentationer. 1 examination.  Och en massa inlämningsuppgifter. På en månad. Sen stannar karusellen upp för ett litet, litet tag, en vecka eller två innan den fortsätter, om möjligt, lite snabbare.

Jag skulle vilja skriva om andra saker. Berätta om hur fint vi har fått det i våran lägenhet. Visa bilder. Berätta om mitt nya liv som vegetarian. Visa bilder på mina senaste shoppingfynd som jag inte har tid att göra. Slösurfa. Skriva träningsdagbok (vilket är svårt när man inte har tid att träna.)

Jag mår så dåligt.

Kommentarer
Postat av: malou

Sex tentor?! Holy cannoli! Jag har tre tentor på hela terminen, och så sitter jag och gnäller på överbelastning... Jag känner med dig.

Postat av: Fialicious

Håll ut! Du kanske hinner vila upp dig åtminstone liiiite på jullovet? Äta god vegetarisk julmat, få julklappar, mysa med familj och vänner och bara ha det gött. Håll uuuut!

2006-11-15 @ 15:46:34
URL: http://www.fialicious.blogg.se
Postat av: Karolina

Tack så jättemycket tjejer!

2006-11-15 @ 17:36:06
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback