Varmwax & frukost

Jag har nu bestämt mig för att jag inom kort ska ta mig till Staden för att besöka The Body Shop och köpa deras Sugarings. Varmwax. Helt smärtfritt, enligt VeckoRevyn. Håller hela sex veckor. Det låter som något för mig som är på tok för lat för att raka benen en gång i veckan! :)

Nu har jag i alla fall ätit frukost. Härliga råga limps smörgåsar med ost och skinka. Och paprika. Med Cherrythé till. Jag gillar att envisas med apostrof och h i thé. Haha. Det var gott. Intresseklubben antecknar. Nu väntar jag på att lilla Skrållan ska vakna till liv igen efter sitt morgonpass. Det tar nog inte lång stund. Så jag får skriva fort här. :)

Solen skiner. I alla fall stundtals. Jag ska bli skitbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback