Utvilad & träningssugen

Nu är jag utvilad och pigg som aldrig förr. Det var riktigt skönt det. Berodde nog på de nya lakanen som jag rent av tvingade älsko att byta igår kväll. Ibland gäller det att vara sadistisk. Moahaah! Sitter och P3 nördar mig. Ärligt, det är super! :) Man mognar med tiden. Tydligen. Idag pratar Luuk med Jossan Craaford. Någon Thomas har gjort en cover på Evighet. Den var toppen. Carola är skruttig. Jag hade nästan hoppats att hon inte skulle gå vidare igår. Fast det får väl duga att hon gjorde det. Ja.

Jag borde egentligen gå och äta. Ska träna snart. Och det är ett helvete att träna på tom mage. Även om det sägs vara bra för förbränningen. Man ska inte lyssna på allting som man hör. Det har jag lärt mig nu. (Sista frasen tagen från Sara Löfgren - Starkare. Haha!) Jag ska träna Core. MageRumpLår - inställd. Fuck!

Nej, nu måste hunden ut och kissa. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback