Träningsdagbok

Idag var det dags för Karolinas premiär av 20.20.20. Ett pass med 20 minuter aerobics, 20 minuter step och 20 minuter styrka. Så skulle det ialla fall vara. Men jag tror att instruktören led av någon slags stark för kärlek till step. Det gör inte jag. Fast det funkar. Blev lite besviken idag. Blev knappt trött. Fick inte andnöd en ända gång. Ja, ni fattar. Då är det allvarligt. :) Tror att jag träffat på en av Sveriges sämsta instruktörer oxå. Alltså I'm sorry om du läser det här. Men det var ryckigt. Svårt att hänga med. Många vilopauser. Inget sammanhang. Om man nu kan uttrycka det så. Skärpning. Och jag hatar att de inte lägger tid på stretch. Ja, jag vet att mankan stretcha själv hemma i sin ensamhet. Men jag är inte så mycket för det. Jag ska skriva ett brev om detta. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback